Hektiskt värre...

Oj oj. Förra veckan var en av mina absolut hektiska veckor. Många möten och flänga till både Åmål och Ed. Kan även hända att det blir lite förändringar på arbetsfronten. Men tiden får utvisa det. Ingen idé att bekymra sig för mycket. Såg ett citat för en tid sen och det stämmer verkligen.  ATT OROA SIG ÄR SOM ATT GUNGA GUNGSTOL. DU HÅLLER DIG SYSSELSATT MEN KOMMER INGENSTANS 😊 Tål att tänka på. Ska ta ut min pension Juni 2017 och önskar att det rullar på fram tills dess.       I Torsdags 22:a åkte jag till Göteborg och mötte Berit på tågstationen. Hon har ingen mobil vilket jag inte fattar. Skulle aldrig klara mig utan. Är ju tryggt att ha med sig om det händer något. Vi hittade i alla fall varandra som tur var. Sen gick vi och åt på en mysig irländsk pub. Sen skulle vi försöka hitta till hotellet. Som tur är så fick vi god hjälp av de trevliga göteborgarna. Hotellet var helt okay för det priset. Lite långt från Rondo men det gick ju spårvagn. På kvällen begav vi oss med spänning till After Darkschow. Vilket bara kan sammanfattas med. Fantastiskt bra. Vilken glädje, musik. Ja allt. Fem stjärnor av fem. Christer Lindarw. Vilken fantastisk person. I vår kommer After Dark till Uppsala. Då ska vi dit jajamän.
Väldigt dålig och mörk bild. Men ett minne från våran kväll på Rondo 2016.                                                                                   Hem på natten i spårvagn. Sov ganska bra. Men så är det ju när man inte är hemma. På morgonen bjöds det på en magnifik frukostbuffe. Man orkar ju inte äta så mycket bara. Efter det så åkte vi in till Göteborg och gick på Göteborgs Trädgård. Vädret var dessutom väldigt skönt
Mycket utblommat. Men fortfarande väldigt vackert.                     Sen vidare mot ett bra matställe innan Berit skulle med tåget. Vi hade tur och fann ett väldigt mysigt ställe som även hade fisk som vi ville ha. Sen hej då och stora kramen. Jag åkte vidare mot Mölnlycke. Där bjöds det på hemmagjord pizza. Mums..Leia har lärt sig cykla. Farmors duktiga flicka
Sååå stolt lite tjej.
Lille Albin på sin trehjuling. Så söt..                                        Dagen därpå fick jag följa med till S mamma o pappa i vackra Ulricehamn. Hade aldrig varit där. Så vacker stad. Vi bjöds på supergod lunch o middag. Vi gick en tur runt strandpromenaden och i stan. Affärsgatan påminde om Visbys gata tycker jag. Samma känsla.
Vilket underbart stationshus..                                                         Vi var hemma till kvällen rejält trötta. På morgonen därpå smög jag upp i ottan tidigt när alla sov till tågstationen. Tack för att jag fick följa med J o S. Det uppskattade jag verkligen. Hundvakten blev jätteglad för flaskan som han fick.